Hamisítatlan Szilveszter Suenoban

Magával ragadó örök emlék Törökországban

Egy golfozó hol is tölthetné máshol a 2017-es év utolsó napjait és az újév első pár napját, mint egy golfpályán. Dr. Klézli, párjával utazott el karácsonyt követően a törökországi Belekbe, a Sueno Golf Resortba.

A karácsonyfa mellől pár óra alatt Belekben

December 27-én, útra keltünk Isztambulon keresztül Antalyaba két bőrönd és egy nagy golfbag kíséretében. Hozzáteszem: a Turkish Airline díjmentesen szállítja a bageket a normál csomagok felett. A reptéren az utazásszervező szuper minibusza várt minket, amely pillanatok alatt a Sueno Golf Hotelnél volt. A szálloda, - mint többen tudjátok - közvetlen pályaszállás teljes ellátással, ahol a De Lux Hotel szolgáltatásait is igénybe lehet venni mindenféle extra díj nélkül.

A szobánkból csodás kilátás nyílt a pályára és a Taurus havas hegycsúcsaira, így már alig vártuk, hogy a pályán legyünk. Másnap délelőtt irány az elütő és a Pines Course 18 szakasza. Most is az a kedvesség, szolgálatkészség fogadott minket, mint 2 évvel ezelőtt, hiszen 2016 januárjában, Hideg Dani szervezésében, pont itt voltunk. A pálya makulátlan, a fairway, a semi rough és a rough is, fantasztikusan karbantartva. A sűrű fűben a talajt nem is lehetett látni csak a divotoknál.

Nem volt benne gaz, vagy beteg, fertőzött terület. A pálya minőségét jelzi, hogy a két napos eső után nem volt sár, köszönhetően a tökéletesen működő és jól megtervezett szivárgó rendszernek. A greeneket napi szinten karbantartják, melyek igencsak gyorsak voltak.

Ilyen körülmények között az élvezetes játék sem maradhatott el, akár a PAR 72-es Pines vagy a PAR 69-es Dunes pályán. A tee time-ok kiosztása is profi volt. Mivel kiemelt időszakban érkeztünk, 7 percenként indították a flightokat mindkét pályán, így majd 300 golfozó volt kint egyszerre. Játszottam lichtensteinivel, aki Ausztriába jár golfozni, és egy holland házaspárral, akik majd 1 hónapra költöztek ide. Emellett találkoztunk rengeteg svéd, finn, kevés német, és bolgár csoporttal is.

Ja, a kis öregről pedig nehogy elfeledkezzünk, aki olyan hangsúllyal mondja minden golfozónak, hogy „Shoe-Shoe”, hogy örök életre beégett a fülünkbe. Szép is lett a cipőm! J

A meglepetés

Mindjárt az első nap mentünk a Pro Shopba, és vártunk a sorunkra. Egyszer csak megfordul az előttünk lévő házaspár, és nicsak, Hegel Zsuzsa és Zsurzsa Sándor állt velünk szemben. Meleg üdvözlés után, gyors tee time egyeztetés, majd variálás és így sikerült 2 napon is együtt játszani. Persze a játék mellett jókat ettünk, beszélgettünk a napsütötte teraszon is.

A szilveszteri parti

A teljes vendégsereget a Sueno De Lux szálloda nagytermébe várták a szilveszteri mulatozásra. A helyiségben 163 asztal körül 1400 vendég élvezte a nagyon magas minőségű kiszolgálást és persze a hamisítatlan török miliőt. A zenekar több órán keresztül hatalmas hangulatot teremtett, így még én is a táncparketten kötöttem ki. A szünetben pedig egy jó fél órás hastánc műsort élvezhettek a férfi, de bizony a hölgy vendégek is.

Amit január 1-én csinálsz….

A mondás szerint azt csináljuk egész évben, amit január 1-én. Mint sokan tudjátok január 1-én Fehér Zsolt szervezett egy New Year Scramble versenyt Tatára. Nos, én meg bejelentkeztem, hogy akkor van egy három tagú flight Belekben, akik szintén csatlakoznak a versenyhez. Úgyhogy az újév első napján hárman nekivágtunk a 18 szakasznak, amit igencsak jó eredménnyel, +3-mal zártunk.

Visszamennék

Messze többet kaptunk az egy hétben, mint amit vártunk. Hatalmas méretű, nagyon szuper kilátással bíró szobát, korlátlan mini bárral, korlátlan golfozást egy nagyon jó minőségű pályán, nagyon kedves személyzetet, finom reggeliket, ebédeket, vacsorákat, fergeteges szilveszteri partit, napsütést 15-17 fokkal (ok, csak 2 napra), és két nagyon kedves golftársat. Kell ennél több egy évkezdéshez?