Táplálkozás

Hozzávalók:

  • 50 dkg kelbimbó megtisztítva, négyfelé vágva
  • 3 ek libazsír

Egy mértékadó kaliforniai vizsgálat szerint a dióolajban van: Telített zsírsav 10 %, egyszeresen telítetlen zsírsav 14 %, többszörösen telítetlen zsírsav 76 %. Koleszterin nincs a dióolajban, fitoszterol 0,07 %.

Hozzávalók (4 személyre):

Megéri a fáradozást: az illata fantasztikus, pillanatok alatt beteríti a lakást. Az íze meg csodás és elkészíteni sem ördöngősség.

Akit hatkor hajnalban kivet az ágy, az lehet, hogy nyolckor már nem is emlékszik mit evett a korai órán, és az is valószínű, hogy nem igazán élvezeti evésről, mint inkább táplálkozásról, kötelező kalóriabevitelről van szó. Pirkadatkor tapasztalatom szerint kevesen képesek az élvezetekre koncentrálva eszegetni, nyammogni, ráérősen vajat kenegetni, mézet csurgatni. Gyors, ámbár annál erősebb kávé, sokaknál még mindig cigi, és a várva várt ébredés, szóval a reggeli vércukor szint feljebb srófolása.

A természeti kincsek a lábasomban, a tűzhelyemen egymásba kapaszkodva, mintha csak engem ünnepelnének. Rövid pillanat ez, egy villanás, ennyi nekem is jár...

Narancsfa

A gyümölcsét ismerjük, de miből is lesz a zamat? Budapest utcáin nem gyakran találkozunk narancsfával, de még is érdemes tudni róla, hogy 5-10 m magas, örökzöld levelű, és fehér vagy pirosasfehér virága miatt dísznövényként is előszeretettel ültetik.


 


 


 

 

Versenynaptár

H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Közösségi oldalaink



Média ajánlat - impresszum

Facebook