Pszichológia

Ilyenkor szinte ösztönösen nyúlunk a gyógyszeres doboz után, pedig hatásosabb lenn először kicsit figyelni szervezetünket és rájönni, hogy egyáltalán milyen fejfájással állunk szemben.

Van egy megoldás: magas enzimtartalmú ételeket kell fogyasztani.

Fiatalon mindent megteszünk, hogy megszabaduljunk tőle. Amikor megöregszünk, ha akarjuk, ha nem, folyamatosan veszítünk belőle. Különös dolog ez a zsírszövet.

Tél végén a természet minden rezdülésének örülünk, sok embernek a szervezete azonban a megújulás helyett inkább a le- és kimerültség jeleit mutatja. A szakemberek az immunrendszer erősítésének sokfajta módját ismerik és ajánlják.

Civilizált világunkban egyre nő a szív- és érrendszer megbetegedések száma. Mindeközben – és szintén napjainkról beszélek - a jóformán csak tengeri állatokat fogyasztó eszkimók körében ezek a betegségek szinte ismeretlenek. Bebizonyosodott, hogy az omega-3-nak nevezett esszenciális, vagyis a szervezet által elő nem állítható, de normál működéséhez nélkülözhetetlen zsírsav csoport a védőfaktor. Omega 3-at többek között a halak, a kivi és a marhahús, valamint a lenmag tartalmaznak.

Bár a csillagászati tavasz még odébb van, ám a gyakori időjárás változás és a téli tavasz is megzavarhatja szervezetünket. Éppen ezért talán nem is korai a tavaszi fáradtságról beszélni.

A tea egyike a világ legrégibb és legnépszerűbb italainak. Bár az emberek a világban mindenhol fogyasztanak teát, az elkészítése országonként változik. Most megtudhatják, hogyan fogyasztják a teát Kínától kezdve, Anglián keresztül egészen Hollandiáig.

Talán nem túlzunk, ha azt állítjuk, kultúránkban akkor evett valaki "becsületesen", ha főtt ételt fogyasztott. 

Jó, hogy a világ errefelé halad, de egészséges zöld italokat, otthon is keverhetünk magunknak.

3. oldal / 4

 

 

 


 

Versenynaptár

Közösségi oldalaink



Média ajánlat - impresszum

Facebook