Fitnesz & Wellness
A golfozók erőnlétének fontossága

 Kecskés Kornéliát: Nellit, senkinek sem kell külön bemutatni a golfozók körében. TRX edzőként már több játékos is megfordult nála, kiscsoportos személyi edzésein. A mozgás szeretete hétköznapjaiban is megmutatkozik, hiszen a golfpályán lelkes golfozó, míg azon kívül, testnevelő tanárként igyekszik felhívni a középiskolás korú diákok figyelmét a rendszeres testmozgás előnyeire. A következőkben Nelli lát el bennünket tanácsokkal.

Mire figyeljünk az ünnepi étkezéseknél?

 Az év vége közeledtével a szokásosnál több időt töltünk az ünnepekre való készülődéssel és egyre kevesebb időt szakítunk testünk fitten tartásával. A helyes táplálkozás is háttérbe szorul és előtérbe helyeződnek a szaloncukrok, a sütemények és a nehéz, zsíros ételek, így nem csoda, ha felszaladnak a kilók az ünnepek elteltével. Mindnyájunk kihívása ugyanaz: hogyan tudjuk összeegyeztetni testünk fitten tartását az ünnepi lakomákkal?

Pótoljuk a hideg napokon is a vitamint

 A tél egyik kellemetlen kísérőjelensége, hogy egyre kevesebb a friss gyümölcs és zöldség a piacok pultjain – az árukat pedig nem sokan képesek folyamatosan megfizetni –, nagyon sok a szürke, ködös, lehangoló nappal, és néha napok is eltelnek anélkül, hogy napfénnyel találkozhatnánk.

Karácsonyi funkcionális edzés

 Hogy ne süppedjetek bele a fotelba karácsonykor sem, Takács Kinga és barátai csináltak egy rövid kis videót, hogy megjöjjön a kedvetek a mozgáshoz. 

5 gyakorlat a stabil törzsért

A stabil alapok nélkülözhetetlenek! Az előző cikkben (www.hungariangolf.hu/cikk/18777) már kifejtettem a precíz bemelegítés elemeit, ezért most folytatásképp az edzés fő részét fogom részletezni. Minden golfütés stabilitást, erőt és dinamikát foglal magába, ezért ahhoz, hogy a játékunk a pályán magabiztos legyen, szükség van a szilárd alapokra, vagyis - angol szakszóval élve - a core izmokra.

Fél órás jógagyakorlat

 35 perces jóga gyakorlat az izmok ellazításához, zsírégetéshez és a test karbantartásához.  

Intenzív hasizomgyakorlat

 7 perces gyakorlat a feszesebb hasért 

8. oldal / 22

 



 

 

Versenynaptár

Közösségi oldalaink



Média ajánlat - impresszum

Facebook