Fitnesz & Wellness
Új matróz a golf fedélzetén

Új fitness edzővel bővült a golfosokat felkészítők tábora. Ágh Csaba, aki bevezet minket a Ultimate Sandbag Training rejtelmeibe.

Fitt élet

Egyre több fórumon tapasztalhatjuk, hogy a mindennapi témák közt kiemelkedő szerepet tölt be a sport, illetve a fitt élettel kapcsolatos tanácsok és a fogyókúrás praktikák. Ez nem is olyan meglepő, hiszen mióta világ a világ, az ember predesztinálva van a tökéletes külső hajhászására. Természetesen ez igen ritkán sikerül egyik napról a másikra, és itt jön képbe az új hullám, ami nem a gyors, egyhetes diéták és koplalás alapján kívánja elérni az áhított külsőt, hanem kőkemény munkán és kitartáson alapul.

Öt fontos tabletta

A Smithsonian Intézet magazinjának összeállítása szerint a multivitaminok nem csökkentik a rák és a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát. A nagy dózisú C-vitamin nem véd a megfázástól. Sőt a túlzásba vitt A-, C- és E-vitamin, valamint a nagy dózisú béta-karotin még növeli is egyes daganatos betegségek kockázatát.

Új legény a gáton

A koncentráció és a jól célzott ütések mellett a siker azon is múlik, hogy a golfozó mennyire érzi jól magát a bőrében, ehhez pedig elengedhetetlen a jó fizikai állapot. A fittségi célú, úgynevezett rekreációs edzések, a kondicionális képességek hatékony fokozása elengedhetetlen. Új fitness edzővel bővült a golfosokat felkészítők tábora.

Zsugorfelülés felhúzott lábakkal

Ezt a hasizom gyakorlatot valamiért nagyon szeretem. Lábakat felemeljük, összezárjuk, testtel derékszöget zárnak be. Kézbe veszünk egy kis kézi súlyt, és meg próbáljuk megérinteni úgy a lábfejünket, hogy közben zsugor felüléseket végzünk.

Hármas plank ugrás

A plank egy nagyon jó hasizom erősítő gyakorlat. Nem csak a derék izmait, a hát izmait erősíti, a harántizmokat is fejleszti, ami a kockahasért felelős. A bökkenő annyi, hogy nagyon kevesen csinálják helyesen, márpedig ha nem végzed helyesen nincs eredmény.

Hegymászás

A hegymászás névre hallgató hasizom erősítő gyakorlat nem csak a hasat erősíti. E mellett remek HIIT edzésforma is, 1 percig kellett csinálni folyamatosan, jó gyorsan, majd volt 20 mp pihenő, és ebből volt 10 kör, lazának tűnik, de nem az, viszont nagyon hatásos, és tényleg átmozgat, felpörgeti a pulzust.

Hozd formába magad!

Ezek 2014 legmenőbb edzésformái.

 

 
 
 
 
 
 

Versenynaptár

H K Sze Cs P Szo V
1
2
4
6
8
11
12
13
14
19
20
21
22
23
25
26
27
28
29

Közösségi oldalaink



Média ajánlat - impresszum

Facebook