Fitnesz & Wellness
Ami sokak életét megnehezíti: térdfájdalom

 Mindenki, aki sportolt már életében, sőt azok is, akik nem, nagy valószínűséggel tapasztaltak már térdfájdalmat. Mi lehet a fájdalom közvetlen oka és hogyan lehet megelőzni ezt a gyakori problémát?

12 perc edzés!

Ezt a 12 perc edzést nagyon kevesen tudják majd végig csinálni, ám ha gyakorlod és kitartóan megpróbálod csinálni nagyon szép eredményeket érhetsz el vele.

Négy hasznos tipp a fogyáshoz

A testsúlynövekedés egyik jellemző oka a túlevés. A fizikai aktivitással el nem égetett kalóriákat a szervezet felhalmozza, és extra zsírt képez belőle. Amennyire lehet, próbáljuk meg elkerülni a túlevést, ez igen nehéz, főleg a nassolóknak. Számos tényező különösen vonzóvá teszi az ételeket: a szín, az illat, a küllem, a tálalás… nehéz ellenállni. Néhány technikával azonban segíthetünk ezen, nem nagy dolgok, és talán nem is gondolunk minderre. Voltaképpen csak agyunkat csapjuk be, de elhiszi – és ha legalább a túlevést legyőztük, már eredményesek lehetünk.

6 tipp a kockás hasért

  Mindenki csodálatos kockás hasat szeretne, és mindenki tudni szeretné a titkot. Itt elmondjuk a titkot, hogy neked is igazi kockahasad lehessen.

  Reggeli torna

 Reggel, a még alvó test felébresztése nem a vekker feladata. A lelassult keringés és a légzés beindítása óvatos és átgondolt gyakorlatokkal célszerű. A merevizmok és ízületek fellazítása is fontos feladat a reggeli ébredés után, és ez a nap hátralevő részében meghálálja magát.

Orosz módszer a karcsú, izmos testért

 Nem egyszerűn füles gömbsúlyzó. A kettlebell jóval több annál.

Sportolói szorongás

A sportpszichológia célja, hogy a sportteljesítményt és a sportolói életmódot zavaró tényezőket korán felismerje és megszüntesse, preventív jellegű. A sportolói teljesítmény a személyiség energiáit és szabályozási képességeit maximálisan igénybe veszi, tehát a klinikai sportlélektan feladata, a fentieken kívül, a bizonyos helyzetekben elforduló (szubklinikai) viselkedési problémák feltárása és kiküszöbölése.

Ahogy lélegzel, úgy élsz!

Miért az edzés alapja a tökéletes tüdőlégzés elsajátítása? Hogyan erősíthetők meg a tüdő izmai? Hogyan töltsd fel magad energiával a jógalégzés gyakorlatokkal? Melyek a légzőgyakorlatok alapszabályai?

 

 
 
 
 
 
 

Versenynaptár

H K Sze Cs P Szo V
3
4
5
6
7
10
11
12
13
17
18
19
20
21
24
25
26
27
28

Közösségi oldalaink



Média ajánlat - impresszum

Facebook