Fitnesz & Wellness
Néhány jótanács a szép hasizmok eléréséhez

 Hagyd ki a felüléseket az edzésprogramodból! A felülés a legismertebb, de a leghaszontalanabb gyakorlat is egyben.

Futópad az ágy alatt

 Napi 10-20 perc testmozgással megőrizhető a szervezet ellenálló képessége.

Testmozgás az évek előrehaladtával

 Minden évvel egyre fontosabbá válik egészségünk megőrzése. A rendszeres mozgás nem csak energiaszintünket tartja karban, de különböző betegségek tüneteit is enyhítheti, vagy akár meg is szüntethet. A testmozgás mindemellett nem csak a testünket tartja jó formában – elménknek ugyanúgy jót tesz.

Kezdjük el!

 Végre elszántad magad és szeretnél formába lendülni? Sok idő után úgy érzed itt az idő változatni? Eleged van a fáradékonyságból és a lustaságból? Ha mindezekre igennel feleltél, akkor ez a cikk éppen Neked szól. Neked, aki szeretné egy új, szebb köntösbe bújtatni testét.

20 perces edzés

 Fejleszd az erődet, állóképességedet, formáld az alakodat otthon is könnyen elvégezhető gyakorlatokkal, napi 20 perc edzéssel!

Reggeli gerincátmozgató torna

 Könnyű, átmozgató gerinctorna ébredés utánra. Segít a gerinc kisízületeit bejáratni, megszünetetni a reggeli gerincmerevséget és -fájdalmakat.

A bokaficam és tünetei

 Bokaficam akkor keletkezik, amikor a boka a normális tartományon kívül hátrafordul. Ennél a mozgásnál az ínszalagok megnyúlnak és elszakadnak. Ezek a szalagok erős rostszövetek, melyek a csontokat kötik össze, valamint megerősítik és megtámasztják az ízületeket. Néha az erek is elszakadnak, ami vérzést okoz.

11 sport, amivel több energiát égethetsz, mint a kocogással

 Akár tetszik, akár nem, a futás az egyik legjobb kardiosedzés: Ha 10 kilométer per órás sebességgel futsz, azzal óránként átlagosan körülbelül 557 kalóriát égethetsz el. És ha ezt az iramot hosszú ideig nem is tudod tartani, még a kocogással is körülbelül 398 kalóriát égethetsz óránként.

10. oldal / 23

 

 

 


 

Versenynaptár

Közösségi oldalaink



Média ajánlat - impresszum

Facebook